ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ 2

Ετσι για αρχη.....


Να προσπαθει να μιμηθει στο ντυσιμο τις μοντελλες ενω ζυγιζει ......οχτακοσιες οκαδες χωρις το ....αρωμα της!!!

Να βριζει σαν χαμαλης να φερεται σαν αγροικος χωρικος,να ρευεται να φτυνει και να τσακωνεται σαν μπετατζης σε σημειο που να αναρωτιεσαι..."βρε!λες να πασχει κι απο.....προστατη"??

Να ....στριβει το μουστακι σαν τον Καραϊσκακη!





Να εχει διακοψει διπλωματικες σχεσεις με την αποτριχωση γενικως!!!


Να κινειται να ντυνεται και να συμπεριφερεται ετσι που να φωναζει απο μακρυα "Τα ανοιξαμε και σας περιμενουμε"


Να μοιραζει χυλοπιττες γυρω γυρω και να ειναι και μπαζο!!!!(Καλα εδω φταιμε κι εμεις οι σαβουρογα***ες που δινουμε σημασια στα μπαζα!)


Να οδηγαει "αερα πατερα" κι οποιον παρει ο χαρος κι οταν "στουκαρει" και κανει το αμαξι ολικη απωλεια να βαζει και τα κλαμματα "Αχ!και πως θα το πω στο Μητσοοοοο μπουχουουου"!!!
Κυρια μου!Στο υψος σου!!!Εκανες τη μαλακια να εχεις και το θαρος να υποστεις αξιοπρεπως τις συνεπειες!!


Να πασχει μονιμως απο .....πονοκεφαλους και να μην "αισθανεται καλα" οταν υποψιαζεται διαθεση του συζυγου περι το πονηρον!!!


Να εχει αντικαταστησει το σαπουνι και το αφρολουτρο με το τελευταιο αρωμα της Chanell με το οποιο και....μπουγελωνεται!!!!(Ενταξει τη βρωμα ισως την καλυπτεις ετσι αλλα η "μακα" που θελει ....ματσακονι για να φυγει απο πανω σου πως κρυβεται?)


Να φοραει πεδιλο και η φτερνα να ειναι της .....Τσετσενιας!


Να κατινιαζει και να θριαμβολογει κι απο πανω!!!("Οχι που θα την αφηνα την καργια να μου κουνιεται!Αμ την συγιρισα εγω"!!!)


Να βγαζει στη ...σεντρα τα κρεββατικα της!!!


Να μπαινεις στο σπιτι της και να αντικρυζεις την βομβαρδισμενη Βυρητο,η μικροτερη κατσαριδα να σκουνταει....τρακτερ και να σου λεει χιχιριζοντας ναζιαρικα "Συγνωμη που ειναι....λιγο ακαταστατα αλλα οι τελευταιες μερες στη δουλεια ηταν εξοντωτικες και δεν ειχα χρονο για συμμαζεμα"!!!(Τι ....λιγο ακαταστατα μανταμ που τη σκουπα και το σφουγγαροπανο τα ...ξεχασες οταν μετακομισες στο ...προηγουμενο σπιτι πριν 3 χρονια!)


Να το παιζει θλιμμενη αδικημενη και χτυπημενη απο τη μοιρα για να την λυπηθεις!!!(Ψηλα το κεφαλι ρεεε!!!)


Να ειναι κολλημενη και να ...πενθει τον προηγουμενο γκομενο της και να σου κανει μια ψυχολογια τοσο μανταρα που να σουρχεται να της κανεις ερωτα με μαυρο προφυλακτικο για να συμπαρασταθεις στην ...θλιψη της περι τον απιστο και ατιμο αντρα που της καταστρεψε τη ζωη!


Α! και δεν αντεχω και την γυφτοκουλτουρα και την ψευτοδιανοηση!!!




Τελος.......περιληψης!!!!!






Το να πιστεύει οτι μπορει να με αλλαξει.....(κοινως να μου βαλει τα 2 ποδια σε ενα παπουτσι....)

 (Γιατι καλη μου κυρια?Ετσι δε με γνωρισες?Με τα χομπυ μου,τα ραλλυ μου,τους φιλους ...παμε αλλο ενα γυρο!!!!


Να παιρνει τη μαμα της καθε τρεις και λιγο για να την ....ξεματιασει!!!!
(Σε εφαγαν με τα ματια τους αστερι μου!!!!...αλλα μια βδομαδα ειμαστε διακοπες στο εξωτερικο κι εχεις φαει τοσα Ευρω στο κινητο οσο εκαναν τα εισητηρια να ερθουμε για να σε ξεματιαζει η μαμακα σου!!.....ασε που δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι πιανει υπερατλαντικα το ξεματιασμα!!!.....πολυς δρομος βρε παιδι μου να ερθει μεχρι τις Μαλδιβες!!!!)


Να φοβάται το σκοτάδι, τις κατσαρίδες, τις αράχνες, τα ποντίκια, τα θρίλερ, τα ασανσέρ, τις νυχτερίδες, τις αστραπές, τις βροντές, τη Γιάννα Αγγελοπούλου, τον Αρτεμη Ματσα  τον Μπαμπουλα ,τον Καζαμπουμπου,τον Ιωνα που ματιαζει κτλ, κτλ, κτλ. Κι ολα αυτα μαζί και ταυτοχρονως!!!


Να ασχολείται συνεχώς με το δέρμα της ψάχνοντας για μπιμπικάκια, σπυράκια, τριχούλες, μαυράκια, ασπράκια, κιτρινάκια, ψειρούλες, τσιμπουράκια, κροταλίες και καμηλοπαρδάλεις. Όπως ακριβώς οι κερκοπίθηκοι που ξεψειρίζονται όλη μέρα.


Να ουρλιάζει με το παραμικρό άγγιγμα "Ααααχ, με πόνεσες! Πρόσεχε λιγάκι!", ενώ ταυτόχρονα στο σεξ επιδεικνύει αντοχή και  δύναμη πρωτοπαλαιστή!!


Να πηγαίνουμε κάπου για τριημερο και να γεμίζει τις ντουλάπες του ξενοδοχείου με τη γκαρνταρόμπα της Στεφανί του Μονακό. Επίσης όλα τα ράφια του μπάνιου με χιλιάδες μπουκαλάκια σε όλα τα χρώματα, σχήματα και μεγέθη.


Να ρωτάει με πόσες έχω πάει, αν ήταν πιο όμορφες απ'αυτήν, αν ήταν καλύτερες στο κρεββάτι, με πόσες και ποιές απ'αυτές μιλάω ακόμα και τι έχουν κάνει, τί έχουν κάνει αυτές για μένα.
( ʼλλη φορά θα δίνω το βιογραφικό μου πριν.... προσληφθώ).


Να σου λέει ΜΕΤΑ το σεξ: "ξέρεις, την τελευταία βδομάδα είχα και μια μυκητίαση... Τσούζει λιγάκι." 
(Αααα! Τώρα κατάλαβα τί εννοούσες όταν έλεγες ότι θέλεις να τα ....μοιραζόμαστε όλα)!


Να την ρωτάς τί έχει και να σου λέει το απερίγραπτο "Τίποτα". "-Τί έχεις ?" 
"-Τίποτα σου λέω". "
-Μα πες μου τί έχεις ?" 
"-Τίποτα, καλά είμαι" 
"-Α, καλά τότε, δε σε ξαναρωτάω"
"-Ξέρεις εσύ τί έχω"
"-Μα τί ξέρω γαμώ το φελέκι μου, τίποτα δεν ξέρω" 
"-Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις" 
"-Μα δεν καταλαβαίνω που να με πάρει, αν καταλαβαίνω να με περιχύσουνε με βενζίνη και να μου ρίχνουνε με φλογοβόλα". 
Όπου μετά από 4-5 ώρες (ή και μέρες) καταλαβαίνεις ότι πριν 2 βδομάδες είχες διαπράξει το τρομερό έγκλημα να μιλάς επί 10 λεπτά με την Ελένη του Μήτσου ενώ αυτή καθόταν μόνη της και δεν της έδινες σημασία και θα περίμενε μεγαλύτερη ευαισθησία και τουλάχιστον θα μπορούσα να ζητήσω συγνώμη αλλά δεν με ενδιαφέρει ποτέ τί σκέφτεται εκείνη και το μόνο που κοιτάω είναι να περνάω εγώ καλά. ʼααααααχ!



Αυτο το τελευταιο κλεμμενο αυτουσιο απο αρθρο φιλου !!!Μου αρεσε σαν ιδανικη τοποθετηση για το "ΤΙΠΟΤΑ"


(και να ξέρετε ότι τα εκφοβιστικά μηνύματα και οι απειλές για τη ζωή μου δε θα με πτοήσουν!) ..συνεχεια


Να εχει ...λαθος αναλογιες και να φοραει εξω κοιλια μπλουζακια !!
Το 90-60-90 μετριεται ετσι ακριβως οπως αναγραφεται ειτε απο ανω προς τα κατω ειτε αντιστροφα.
(Οχι κυρια μου το 60 ειναι ..μεσουλα!!!Το λαστιχο νταλικας Πιρελλι για μεση δεν ειναι 60 ...ειναι 160.....μην μπερδευεστε!!). 


Να φοραει τακούνια και να μην ξέρει να τα περπατάει.
(Αμα ειναι να παραπατας σαν τον Ορεστη Μακρη στον "Μεθυστακα" ....αστο να παει κουκλα μου.
Το λικνισμα "βαρκα γιαλο" μπορει να μας δημιουργει ενα συναισθημα να θελουμε να σας προστατευσουμε (η ελξη της γοβας)  αλλα να μη μας πιανει ναυτια
λες και θαλασσοδερνομαστε με κυκλωνα στον Ειρηνικο και να θελουμε ενα φαρμακειο δραμαμινες να συνελθουμε απλα...κοιττωντας σας)


Να μην εχει σαν μονιμο επιχειρημα και αλλοθι για τη χαλια εμφανιση της το "μπορει να ειμαι ....οπως ειμαι τελος παντων (δεν προχωρω σε χαρακτηρισμο) αλλα εχω ....ψυχικα χαρισματα ειμαι εξυπνη ,γλυκια και εχω επιπεδο"!!
(Νταξ κοριτσι μου....αλλα υπαρχει και μια παραμετρος στη σχεση που λεγεται σεξ αν το εχεις ακουστα!!!...κι εκει δεν κανουμε ουτε τεστ IQ ουτε μαζευουμε το σιροπι της ...γλυκας σου να κανουμε γλυκο μελιτζανακι.Αμα ειναι να παλευω με τον παλαιστη Τοφαλο στο κρεββατι και να θελω παλαγκο να σε φερω βολτα αστο!Κανω τον παλαιστη Ντιμπεστια και παω να παλευω κατς!!...με τις ιδιες μελανιες και ζουπηγματα και ζορι αλλα θα κονομαω κι ολας!)


Να κρεμμαει μουτρα και να νευριαζει επειδη μιλατε ΜΟΝΟ 2 ωρες στο τηλεφωνο και πρεπει επιτελους να κλεισεις να κανεις και μια πενταρα δουλεια!
-" Μήπως με βαρέθηκες ? Όχι, αν με βαρέθηκες να το πεις καθαρά!"
(Οχι κοριτσι μου...δε σε βαρεθηκα αλλα το ΤΕΒΕ το ΙΚΑ και ολα τα αλλα πως θα τα πληρωσω αμα τρωω 2 μεροκαμματα στο τηλεφωνο επειδη εσυ δεν εχεις τι να κανεις και προτιμησες αντι να το....ξυνεις να μου σπας τα νευρα με 2ωρη ακατασχετη λογοδιαρροια?


Και το επιπλεον χειροτερο αυτο το τηλεφωνημα "ετσι για να πουμε τιποτα..." να γινεται 1-2 ωρες πριν συναντηθουμε!Και να τρως και στησιμο επειδη ....μιλαγε μαζι σου στο τηλεφωνο και δεν προλαβε να ετοιμαστει!!!...κι αμα πεις και κουβεντα να παιρνεις την αποστομωτικη απαντηση "μα αφου μιλαγα μαζι σου στο τηλεφωνο,δεν προλαβα"!!Α....και αμα συναντηθητε μετα απο ολα αυτα να σε ρωτησει "λοιπον?τι νεα"?
Εκει πεφτεις στις ροδες του πρωτου οχηματος που βρισκεις μπροστα σου!!!!


Να θελει να εχει διπλα της εναν αντρα σαν τον Σουπερμαν!!
(Ασε που και να ημουν τελικα ο Σουπερμαν ...που δεν ειμαι...αλλα λεμε...παλι γκρινια και παραπονα θα ειχα επειδη νοιαζομαι για τους αλλους (ειναι κι αυτο στα καθηκοντα του σουπερμαν) και δεν της δινω την σημασια που θελει...ασε που θα προσπαθουσε να μου αλλαξει και στολη γιατι αυτη δεν μου παει καθολου....ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ!)


Να προσπαθει να περασει με καθε τροπο το μηνυμα σε οποιαν θεωρει ανταγωνιστρια της (και οχι μονο...) οτι "αυτος εδω ειναι ιδιοκτησια μου και αλλαργα καργιες που πεσατε να μου τον φατε"!!!
(Ωρα ειναι να αρχισεις να με .....κατουρας κιολας οπως οι σκυλοι τις ροδες των αυτοκινητων που ετσι περιχαρακωνουν το χωρο αφηνοντας ιχνος διεκδικησης)


Να στελνει συνεχεια μηνυματα με διφορες αερολογιες κι αν τολμησεις να κανεις πανω απο 2 λεπτα να απαντησεις επειδη τα χερια σου ειναι μεσα στα γρασσα να τρως στη μαπα το "αδιαφορεις...με εχεις γραμμενη"!!
(Τωρα τι της λες?...και να της εξηγησεις θα καταλαβει?Αμ δε!..αφου ΔΕΝ θελει να καταλαβει!Να ΓΚΡΙΝΙΑΞΕΙ θελει!)





 Το να μπορείς να δεις 2 ταινίες  στο DVD μέχρι να ετοιμαστεί για να βγείτε.
(Ασε που με παιρνει κι ο υπνος γιατι με τις κουλτουριαρικες ταινιες που εχει σπιτι της χασμουριεμαι απο τα πρωτα 15 λεπτα .....και που διαθεση να βγεις μετα!!)


Το να μη θέλουν να το κάνουν απ'το πρώτο ραντεβού για να μην τις περάσεις για εύκολες!
(Σταυρολεξο εισαι ρε γμτ?Ευκολο και δυσκολο?Αμα γουσταρεις τι καταπιεζεσαι να μη το κανεις και μας πρηζεις κι εμας?)


Το να θέλουν να το κάνουν απ'το πρώτο ραντεβού για να μην τις περάσεις για δύσκολες.
(Κανε την κινηση σου αστερι μου κι ασε τι θα πω εγω...αν πω δλδ....που δεν σχολιαζω γενικως...και διεκδικησε καθαρα αυτο που γουσταρεις)


Το να μην κάνουν ούτε καν την κίνηση να πληρώσουν όσες φορές κι αν βγείτε μαζί. 
(Δεν προκειται να σε αφησω ποτε να πληρωσεις καμαρι μου αλλα κανε την κινηση ετσι για "την τιμη των οπλων"!!!...ισα ισα για να μη σε νοιωθω ....νταβατζη μου)


Το να τηλεφωνούν για να τσεκάρουν αν όντως είσαι εκεί που έχεις πει ότι θα είσαι.
(Αμα θελω να στην κανω εσυ θα εισαι ΣΙΓΟΥΡΗ οτι ειμαι στη μαμα μου και εγω θα αρμενιζω στο Πικι Πικι Ραμ)!


Το να κουβαλάνε τσάντες που έχουν μέσα εξαρτήματα για να γυριστούν καμμιά 50αριά επεισόδια του Μαγκάϊβερ.
(Κλεμμενο αυτο αλλα....καλο)!!!


Το να πιάνουν δήθεν αδιάφορα το κινητό μου. Το να πατανε τη μνημη στο σταθερο δηθεν τυχαια.Το να ψαχνουν τον υπολογιστη μου!
(Γιατι μανταμιτσα?Εψαξα ποτε εγω τα δικα σου?...και δε με νοιαζει και στο κατω κατω!!...αμα γουσταρεις να κανεις τη στραβη καντην!....και θα το παρω χαμπαρι χωρις να ψαξω τιποτα!!!...εκτος κι αν θες να εχεις αποδειξεις ή χειροπιαστες δικαιολογιες να στησεις σκηνη υστεριας....)


Το να  στολιζεται σαν ``επιταφιος ``και με τα τζοβαϊρια μεχρι τον αγκωνα λες κι ειναι ταμενη στη χαρη της Παναγιας! 
(Οχι κοριτσι μου.....γυναικα θελω να συνοδευω.....αμα ηθελα να κυκλοφορω την εικονα της Παναγιας της Τηνου θα πηγαινα στο τιμητικο αγημα που κανει την περιφορα της)!


Το να βαφεται σαν φρεσκοκαλαφατισμενη και μπογιατισμενη σκαμπαβια!Και ατσαλα τις περισσοτερες φορες!
(Να βαφτω κι εγω κλοουν να βγουμε τσαρκα σαν διαφημηση του τσιρκου Μεντρανο?...θα εχουμε επιτυχια)!!!


Να μου κάνει δώρα παντόφλες-ζωάκια. Ή σωβρακάκια με καρδούλες, λουλουδάκια και πουλάκια. 
Και να θέλει να τα φορέσω κι από πάνω....και να με κανει και ρομπα στις κολλητες της που παει μαζι τους και μου τα αγοραζει..."δενθα του πηγαινει αυτο του μωρου μου"??...Του μωρου σου ναι...αλλα εγω επαψα να ειμαι μωρο εδω και 40 χρονια!!


Να κάνει σχόλια του στυλ "δεν είναι λίγο ξυλοκοττα αυτη η Kim?" "Μα τί βρίσκουν πια κι εχουν τρελλαθει ολοι μαζι της??" 
(Είσαι σίγουρη ότι θέλεις να σου πω ?....δεν θα σε συμφερει καθολου ασε που θα μελαγχολησεις για κανενα διμηνο.....και δεν θα μου καθεσαι κι ολας για εκδικηση)!


Να με παίρνει τηλέφωνο για να μου θυμίσει ότι έχουμε επέτειο. 
(Κλείνουμε 113,5 μέρες μαζί.....και να με λεει κι αναισθητο και να μου κρεμαει και μουτρα που ....τολμαω να μην το θυμαμαι)!!!


Να εχει τη φατσα μου παντου!...στο κινητο ...στον υπολογιστη....στη μπανιερα...στο φουρνο μικροκυμματων και να τη μοστραρει σε καθε ευκαιρια!!!
(Και καλα ...βιτσιο ειναι αυτο .....αλλα οχι να μου κανει και σκηνη που δεν εχω τη δικη της γουωλπειπερ στον υπολογιστη μου.....)


Να με ρωτάει συνέχεια τί σκέφτομαι. 
(Αμα ηταν και ηθελα θα σου ελεγα....δεν θα σκεφτομουν.....απλουστατον)!!

Να νομιζει ότι όποιος τους μιλάει το κάνει για να τους την πέσει. Να ρωτας για  ένα δρόμο, "συγνώμη, να σας ρωτήσω κάτι ?" και -χωρίς καν να σε κοιτάξει- να σου απαντά "α να χαθείς ρε βλάκα"! 
(Αναγωγη καργια!!!...η καβαλλημενη γκιοσσα να ελεγα καλυτερα?) 


Να μου λενε (και να απαιτουν να τις πιστεψω κιολας)  οτι είμαι η δεύτερη σοβαρή τους σχέση ενώ φαίνεται από χιλιόμετρα μακριά οτι εχουν παρει λοχο (τουλαχιστον) και τον πιανουν μαλλι και τον βγαζουν πουλοβερ!!.
(Και ποιος σου ειπε καλη μου οτι γυρευω παρθενα ή ημιπαρθενα τελος παντων?Ποιος σου ειπε οτι εχω και διαθεση να βαλω πινακα στον τοιχο και να αρχισω μαθηματα "π" & "ι" πι  "π" & "α" πα...ολο μαζι.....ασε....Αποκλειεται δλδ να σε κανω κεφι ΚΑΙ για τις εμπειριες σου)? 


Να απαιτει να βγαινουμε μαζι για ψωνια!(Οπου ψωνια βλεπε επιδρομη ...γενικως και για παρτη της....) και να δοκιμάζει τα πάντα από δυο φορές και σε όλους τους συνδυασμούς. 
(Φταιω εγω τωρα για να την κανω να ξεκολλήσει απ'το μαγαζί  να την πέσω στην πωλήτρια?.)


Να ουρλιαζει υστερικα και να καταχεριαζει τα πιτσιρικια της!!!
(Επειδη ειναι αδυναμα και δεν μπορουν να αμυνθουν μανταμ?Και τη δικια σας την υστερια απο την αγαμια ή την κακογαμια να την πληρωνουν αυτα?
Να σου χωσω κι εγω ενα κυδωνι να κανεις 10 βαζα γλυκο (που ειμαι και πιο δυνατος σου και σε καταφερνω) να δουμε θα σου αρεσει?Οχι ε?Θα ειμαι και κτηνος που σηκωνω χερι!!!...και θα με τρεχεις για κακοποιηση!!!)


Να οδηγαει κρεμασμενη στο τιμονι σαν την Τσιτα του Ταρζαν με την υπερηχητικη ταχυτητα των 30 χλμ /ωρα στην αριστερη λωριδα και να φασκελλωνει κι οποιον την προσπερναει απο δεξια (τι να κανει ο χριστιανος που θελει να φτασει ΣΗΜΕΡΑ στη δουλεια του).
Και να βριζει κιολας με την σιγουρια οτι δεν θα της γεμισει ο αλλος τα μαγουλα με χαστουκια επειδη ειναι γυναικα και θα τη σεβαστει.
(Ελα ομως που καμμια φορα μπορει να πεσει στον "αξεστο χωριατη" που δε λογαριαζει τιποτα .....)


Να κανει το παν για να ευνουχισει τον αντρα που εχει διπλα της και μολις το καταφερει να αρχισει την γκρινια "Μα δεν υπαρχουν αντρες πια!Παει χαθηκαν"
(Εδω κι επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα!!)


Να χρησιμοποιει εκφρασεις οπως "κατεβηκε ο Ρωσος με την κοκκινη σημαια" (πες κοριτσι μου "αδιαθετησα"!...καταναλωνεις και λιγοτερο οξυγονο!!!


Να φωναζει την επιμαχη στιγμη "τι μου κανεις !!!πες μου τι μου κανεις"!!!
(Εχμμμ....μηπως θα μπορουσες να βοηθησεις λιγο?...να παρω τη βοηθεια του κοινου? το 50/50 ισως?....)


Να πιστευει σε ηλιθιες προληψεις (οχι οτι υπαρχουν και μη ηλιθιες προληψεις δλδ...) του στυλ "Μου πηρες κωλωνια?Αχχ γιατι μου πηρες κωλωνια ?Ειναι χωρισμος δεν το ξερεις ?Κατσε να σου δωσω ενα Ευρω να μην πιασει η γρουσουζια!!
(Μωρε οτι θα χωρισουμε ειναι σιγουρο δωσεις δεν δωσεις ευρω αλλα ουτε αυτο θα φταιει ουτε η.....κωλωνια!)


Να μιλάει με υποκοριστικά "ε, να, τώρα θα κάνω ένα μπανάκι, μετά θα στεγνώσω τα μαλλάκια μου και ύστερα θα βάλω τη φουστίτσα μου, το μπλουζάκι μου και τις γοβίτσες μου για να βγούμε βολτίτσα για φαγάκι!" 
(Καλά, μισό λεπτάκι να βάλω κι εγώ το σακακάκι μου...τα νευρακια μου










1 σχόλιο:

white pigeon είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.